Als student ben je van harte welkom bij Hanzekerk. Juist in je studentenperiode is het van belang dat je een plek hebt waar je uitgedaagd wordt om Jezus te volgen en hem bekend te maken. Hanzekerk is plek waarbij we je hierin willen helpen en toerusten.

Gedurende het jaar zijn er verschillende activiteiten waarbij je hier willen ondersteunen. Natuurlijk ben je ook op zondag welkom! Tijdens de zondagse samenkomst is er veel ruimte voor ontmoeting, aanbidding en gebed. Kortom een plek waar je opgebouwd, uitgedaagd en aangevuurd wordt om Jezus zichtbaar te maken in deze stad. Zodat de stad, de campussen, studenten- en sportverenigingen op z’n kop worden gezet voor Jezus!

Stay in touch!

Wil je op de hoogte blijven over alle ontwikkelingen en activiteiten? Laat dan hieronder je gegevens achter. We sturen je regelmatig een update met alle laatste nieuwtjes. Kun je niet wachten? Of heb je een brandende vraag? Voel je vrij om een mailtje met je vraag te sturen naar students@hanzekerk.nl