Is jullie relatie in een nieuwe fase beland door een verandering in carrière, de komst van een baby of een andere levensgebeurtenis? Willen jullie meer genieten van elkaar? En hebben jullie zin in 7 date nights? De Marriage Course is er voor ieder stel dat tijd wil maken voor elkaar en wil investeren in hun relatie.

Wat is de Marriage Course?

De Marriage Course is een serie van 7 leuke en romantische date nights mét inhoud. Tijdens deze avondjes uit krijg je meer inzicht in jezelf, je partner en jullie relatie. Met de Marriage Course investeren jullie op een leuke, gezellige én nuttige manier in jullie relatie.

Iedere avond begint met een lekker hapje en drankje en staat er een ander thema centraal. Aan de hand van persoonlijke verhalen van andere stellen en de Marriage Course series krijgen jullie handvatten over thema’s zoals: communicatie, verbinding en goede seks. In de series worden de presentatoren afgewisseld met verhalen van real life koppels en (relatie)experts.

Tussendoor gaan jullie met z’n tweeën in gesprek (er vinden dus geen groepsgesprekken plaats). Tijdens de gesprekken gebruik je het werkboek, waar vragen worden afgewisseld met interessante invullijsten en testjes. Bij het bespreken van de uitslagen van de testjes kom je erachter waarin jullie op elkaar lijken, hoe jullie verschillen en waar jullie elkaar aanvullen.

Voor wie?

De cursus is voor ieder stel dat wil werken aan en investeren in hun relatie. Het maakt niet uit of je minder dan twee jaar of meer dan dertig jaar samen bent. Als je al een sterke relatie hebt, helpen deze avonden jullie relatie verder te verbeteren.

Zie voor meer informatie: https://marriagecourse.nl/

Tijden: Elke avond start om 19:30 uur en ronden we 22:00 uur af.

Data najaar 2023

• 12 oktober
  • 26 oktober
  • 9 november
  • 16 november
  • 30 november
  • 14 december
  • 21 december

Locatie: Groesbeeksedwarsweg 161 in Nijmegen.

Kosten: De kosten voor het volgen van de Marriage Course zijn € 160,- per stel. Wat krijg je hiervoor? Zeven romantische date nights inclusief hapjes en drankjes, de werkboeken en input vanuit cursusleiders en de Marriage Course series voor jullie gesprekken samen.

Heb je vragen? Mail naar info@hanzekerk.nl

Aanmelden voor deze ronde (najaar 2023) is niet meer mogelijk!

Aanmelden Marriage course

Naam(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
Naam partner(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
Je krijgt hier later meer informatie toegestuurd over hoe je het cursusgeld kan overmaken.