Hoewel Hanzekerk Nijmegen een onafhankelijke kerk is, staat ze er niet alleen voor. We willen een relationele kerk zijn. Daarom willen we ons laten ondersteunen en toerusten door partnerkerken. We werken samen met St Luke’s Gas Street.

St Luke’s Gas Street is een jonge dynamische kerk in het centrum van Birmingham (UK). De visie van Gas Street is om ‘light for the city’ te zijn. Op diverse manieren geven ze handen en voeten aan deze visie en maken ze een actief verschil in de stad. De deuren van Gas Street gingen open in februari 2016. In deze korte periode is de kerk gegroeid naar ca. 800 bezoekers op een zondag verspreidt over drie diensten. Vanuit Gas Street zijn er verschillende kerken geplant. De dagelijkse leiding van deze bruisende kerk is in handen van Tim & Rachel Hughes. Onze founders Bjorn & Inge hebben hier een internship gevolgd ter voorbereiding op stichten van Hanzekerk Nijmegen.