Met kerst vieren we de geboorte van Jezus Christus. Ook bij Hanzekerk staan we hier uitgebreid bij stil. Op deze pagina vind je meer informatie over onze kerstactiviteiten.

KERSTAVONDDIENST

Op kerstavond vieren we met elkaar dat Jezus dichterbij kwam. Zo dichtbij, Hij kwam als kind naar deze wereld! Om ons te redden van zonden, pijn, verdriet en angst. Hij kwam om ons hoop, liefde, leven en vrede te geven!

Het afgelopen jaar is een jaar vol uitdagingen en crisissen geweest. Voor ons persoonlijk, voor ons land en voor de hele wereld. Hoe mooi is het om juist nu met elkaar kerst te kunnen vieren. Het feest van hoop en licht voor de wereld!

Daarom organiseren we als Hanzekerk op 24 december een kerstavonddienst, met het thema “Geluk vind je hier”. Hierin zullen we op afwisselende wijze stilstaan bij de geboorte van Jezus. Ook is er ruimte om elkaar te ontmoeten.

Alle praktische informatie op een rij:

• Datum: 24 december
  • Tijd: 20:00 – 21:30 uur
  • Waar: Roomsch Leven | Heyendaalseweg 239 Nijmegen

KERSTBRUNCH

Kerst is voor iedereen! En daarop zullen we op zondag 25 december zullen we een kerstbrunch organiseren. Tijdens deze brunch is iedereen welkom om onder het genot van een heerlijke maaltijd elkaar te ontmoeten en samen kerst te vieren. Er zal een afwisselend programma zijn waarin ruimte is voor ontmoeting, fun en verbinding. Zo is er een tussendoor een prachtige theatershow ‘Geluk vind je hier’ door Josette Bos. Binnenkort volgt hier meer informatie over.

Alle praktische informatie op een rij:

• Datum: 25 december
  • Tijd: 10:30 – 12:00 uur
  • Waar: Roomsch Leven | Heyendaalseweg 239 Nijmegen
  • Aanmelden verplicht.

Aanmelden Kerstbrunch

KERSTPAKKETTEN

In samenwerking met Quiet Nijmegen zullen we dit jaar weer kerstpakketten rondbrengen naar gezinnen die die goed kunnen gebruiken. Op donderdag 22 en vrijdag 23 december zijn chauffeurs nodig die een aantal kerstpakketten rond kunnen brengen. Ben jij beschikbaar? Laat dit dan hieronder weten, dan nemen we zsm contact met je op.

Heb je vragen of wil je meehelpen met deze actie? Dat kan! Stuur dan een mail naar info@hanzekerk.nl

Voor vragen of meer informatie; mail ons gerust!