18 september is het één groot feest bij Hanzekerk Nijmegen. We vieren het begin van een nieuw (kerkelijk) seizoen. De hele dag zullen we samen met elkaar optrekken. De dag staat in het teken van fun, ontmoeting en aanbidding. En dit willen we graag met jou beleven. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt of wat je verhaal ook is, we hopen je te ontmoeten op 18 september.

Hieronder zie je een kort programma overzicht van de startzondag.

STARTDIENST – Om 13:30 uur beginnen we met een spetterende startdienst. In deze samenkomst zullen we met elkaar God gaan aanbidden en bedanken voor het nieuwe seizoen. Daarnaast zullen we ook de tijd nemen om te bidden voor iedereen die begint aan een nieuw schooljaar. Dus of je nu kind, student of docent bent; we willen graag voor je bidden. Daarnaast zullen we ook in deze startdienst stilstaan bij de visie voor het komend seizoen.

Na afloop is er natuurlijk koffie & thee, we willen je vragen om iets lekkers mee te nemen, of te bakken. Zodat we er een feestelijk gebeuren van kunnen maken!

ACTIVITEIT – Om 15:30 uur zullen we met elkaar een supere leuke activiteit doen!

MAALTIJD – om 18:30 uur zullen we weer terug zijn bij Roomsch leven waar een heerlijke maaltijd op ons zal staan te wachten. Hierin zal volop ruimte zijn om elkaar te ontmoeten.

KINGDOM COME – In de avond, 20:00 uur, is er een Kingdom Come. Oftewel een avond waarin we het nieuwe seizoen willen beginnen door in de aanwezigheid van God te zijn. Onze visie voor Kingdom Come is dat aanbidding en gebed samenkomen. Tijdens deze avonden is er veel ruimte voor aanbidding, gebed en profetie. Zorg er dus voor dat je erbij bent en andere mensen uitnodigt hiervoor.

Aan de dag zijn geen kosten verbonden en is dus gratis. Wel zal er in de samenkomsten een collecte opgehaald worden.

Heb je nog vragen? Schroom niet om ze te stellen door het onderstaand contact formulier in te vullen. We nemen dan z.s.m. contact met je op.