Als Hanzekerk willen we manieren ontdekken en creëren om een positieve impact te blijven maken in onze geliefde stad Nijmegen tijdens deze Corona-crisis. Dit is dé tijd om de woorden van Jezus ‘Heb uw naaste lief’ echt in de praktijk te brengen en te leven voor de stad!

Er zijn een heleboel kwetsbare mensen in onze maatschappij die onze hulp nu hard kunnen gebruiken of misschien ben je zelf wel iemand die hulp nodig heeft. Dan willen we je helpen.

Als kerk willen we onze verantwoordelijkheid nemen en daar waar kan en mogelijk mensen helpen en met elkaar verbinden. Dit doen we door mensen praktisch te helpen en tevens mensen te bemoedigen in deze uitdagende tijd. Uiteraard alles binnen de richtlijnen van onze overheid. Als kerk zijn we onder andere verbonden aan het landelijke initiatief #nietalleen. Daarnaast hebben we als kerk verschillende initiatieven gestart. Lees hieronder hoe jij kan helpen of hoe je hulp ontvangt:

Soep Project
Vrijwilligers gezocht voedselbank