Als kerk geloven we in de kracht van met elkaar God beter leren kennen. In de Bijbel staat ook dat we met elkaar Gods liefde in de breedte, lengte, diepte en hoogte zullen ontdekken (Efeze 3:18). Net als in Bijbelboek Handelingen hebben we als kerk ervoor gekozen om samen te komen in grote én in kleine groepen.

Elke 2e en 4e zondag van de maand is er Church at Home. Bij Church at home komen we in kleine groepen samen rondom Jezus’ naam. Samen trekken we met elkaar op en delen we het leven. Deze groepen zijn een mooie mogelijkheid om met elkaar God te aanbidden, met en voor elkaar te bidden, Jezus’s stem te (leren) verstaan, de Bijbel te bestuderen, de Heilige Geest te ontmoeten en natuurlijk om elkaar beter te leren kennen!

Lees hier welke Church at Home groepen er momenteel zijn.

DE VERANDA = VOL!

• Leiders: Marijn, Ruth, Johannes & Hélène.
  • Tijdstip: 10:00 uur – 13:00 uur

Wij verlangen ernaar dat God, verdieping, fun en delen centraal staan in onze at Home. We willen genieten van elkaar en God, omdat we geloven dat God ook van ons geniet. We verlangen naar een veilige en betrokken sfeer waar ruimte is voor oprechtheid, delen en hard lachen. We willen het leven omarmen zoals het is, en God zoeken in de moeilijke en mooie momenten.

Wat kun je verwachten? Lekkere koffie, een flinke dosis gastvrijheid, er ook lekker (actief) op uit gaan en betrokkenheid op elkaars leven.

Je bent van harte welkom op ‘de veranda’, de plek die symbool staat voor laagdrempelig samenkomen, beschut maar toch ook lekker buiten. We gaan samenkomen op zondagochtend, van 10 uur tot en met lunch.

DE BINNENKAMER

= VOL!

• Leiders: Koen, Muriël, Guus & Arianne
  • Tijdstip: 10:30-12:30 uur

Door samen op te trekken en elkaar persoonlijk te leren kennen willen we een plek creëren waar we kunnen groeien in ons geloof, in onze relatie met God en in relatie met elkaar.

Je bent hartstikke welkom zoals je bent. We willen tijd maken om te genieten en te relaxen. Tegelijkertijd zijn we op zoek naar verdieping en hopen we elkaar zeker uit te dagen!

Kernwaarden zijn:

• Gezelligheid
  • Uitdagingen
  • Verdieping

AFLUENCIA = VOL!

• Leiders: Welmer, Marijke, Myrthe & Myrthe
  • Tijdstip: 18:30-21:30 uur

Wij zijn Afluencia en hebben een hart voor food, worship, fellowship en fun. Afluencia betekent ‘flow’ in het Spaans. We willen dan ook, geleidt voor de Heilige Geest, met de flow meegaan. We zijn ondernemend, avontuurlijk, actief betrokken bij elkaar en willen samen uit onze comfortzone stappen.

Concreet:

• Zondagavond starten met samen eten
  • worship
  • Uitstappen in geloof door daad bij woord te voegen
  • Mooie gesprekken door openheid en kwetsbaarheid
  • Leuke activiteiten om samen herinneringen te maken

ROYAL FAMILY = VOL!

• Leiders: Bjorn, Inge & Mariëtte
  • Tijdstip: 10:30-13:00 uur

Bij Royal Family is er plek voor iedereen. Of je nu heel jong bent of nog steeds heel jong; je bent van harte welkom! We hebben het verlangen om samen op te trekken en zodat we steeds meer op Jezus gaan lijken. Dit willen we doen door;

• Generaties met elkaar verbinden
  • In Gods aanwezigheid zijn d.m.v. gebed en aanbidding
  • Levens met elkaar te delen

We sluiten elke at Home af met een gezellige lunch!

Inschrijven voor Church at Home

Ben je net zo enthousiast over Church at Home als wij? Meld je dan nu aan voor één van onze Church at Home! Vul het formulier hieronder in en geef aan naar welke Church at Home jou voorkeur naar uit gaat. We nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Naam(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
We kunnen niets garanderen, maar doen ons uiterste best om een plek voor je te zoeken die bij je past.