Het is een andere tijd waarin we op dit moment leven met elkaar en waarin het zo belangrijk is om naar elkaar om te kijken en elkaar te helpen. Hoe mooi is het om met Kerst iets te betekenen voor mensen die eenzaam zijn, een heftig jaar hebben gehad of om een andere reden een mooi pakket verdienen. Als Hanzekerk gaan we hiermee aan de slag! Lees hieronder op welke manier.

Hoe werkt het?

Jij kan en mag iemand aanmelden waarvan jij vindt dat deze persoon, dit stel of gezin een kerstpakket verdient. Dit is niet alleen voor mensen binnen Hanzekerk. Denk aan: familie, buren, kennissen en vrienden. Je kunt een aanvraag doen voor iemand door onderstaand formulier in te vullen.

Let op! Aanmelden is helaas niet meer mogelijk!

Op zaterdagochtend 19 december worden de pakketten op een afhaalpunt in Nijmegen klaargezet. Er staat dan een fantastisch kerstpakket klaar voor de mensen die jij hebt aangemeld. Jij haalt het pakket op en brengt deze in de dagen voor Kerst bij de persoon/personen die jij hebt aangemeld. De kerstpakketten zijn natuurlijk gratis. De ontvanger hoeft hier niets voor te betalen en zit nergens aan vast.

Voor het samenstellen van deze kerstpakketten zijn we afhankelijk van giften. Hoeveel pakketten we kunnen uitdelen hangt af van de ontvangen kerstdonaties. Wij zullen je op tijd informeren of wij een kerstpakket kunnen samenstellen wat jij wilt uitdelen. Ook jij kunt een gift overmaken, door op onderstaande knop te klikken. Alvast hartelijk bedankt!

Heb je vragen of wil je meehelpen met deze actie? Dat kan! Stuur dan een mail naar info@hanzekerk.nl